Regulamin świadczenia usług serwisowych
  1. Firma A-BIS Urządzenia Gastronomiczne Mieczysław Górski z siedzibą w: 83-010 Straszyn, ul. Starogardzka 42-44, nr NIP: 5832189909 wpisana 3.XI.2006 roku do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Finansów (zwana dalej A-BIS) świadczy usługi naprawy oraz sprzedaży części do naprawy do wszelkiego rodzaju sprzętów oraz urządzeń gastronomicznych.
  2. Rodzaje naprawianych sprzętów: - urządzenia elektryczne (piece, piekarniki, kuchnie indukcyjne i elektryczne, kotły warzelne, patelnie elektryczne, zmywarki, frytownice, płyty grillowe, bemary, opiekacze, grille oraz inne sprzęty zasilane prądem elektrycznym); - urządzenia gazowe (piece, patelnie, kuchnie i kuchenki, taborety oraz inne urządzenia zasilane gazem); - urządzenia chłodnicze i mroźnicze (szafy chłodnicze, chłodziarki, kostkarki do lodu, schładzarki szokowe, mroźnie, szafy mroźnicze, zamrażarki oraz inne urządzenia chłodnicze i mroźnicze).
  3. Rodzaje napraw: gwarancyjne i pogwarancyjne.
  4. Personel: dysponujemy wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami do naprawy wyżej wymienionych sprzętów.
  5. Obszar działalności: usługi serwisowe wykonywane są w siedzibie firmy A-BIS lub w siedzibie klienta na terenie województwa pomorskiego, lecz nie dalej niż 100 km w odległości drogowej od siedziby firmy A-BIS.
  6. Zamówienie serwisu: w celu zamówienia naprawy należy wysłać zamówienie naprawy na adres e-mail: serwis@a-bis.pl
  7. Wizyta serwisu w celu diagnozy, pod kątem zgłoszonej usterki, nastąpi nie później niż w okresie 7 dni od daty zgłoszenia.
  8. Serwis podejmie wszelkie starania w celu jak najszybszego usunięcia usterki, lecz w przypadku konieczności sprowadzenia części termin naprawy może ulec wydłużeniu do 14 dni roboczych lub więcej w przypadku braku dostępności części.
  9. Firma A-BIS zastrzega sobie możliwość odmowy naprawy w przypadku braku części zamiennych.
  10. Zamawiający usługę serwisową zobowiązuje się do udzielenia dostępu do serwisowanego urządzenia. W przypadku braku takiego dostępu, naprawa stanie się niemożliwa. W takim przypadku zamawiający zostanie obciążony poniesionymi kosztami zgodnie z poniższym cennikiem.
  11. Na wykonane usługi firma A-BIS udziela 12-miesięcznej gwarancji.
  12. Sprzęt dostarczony przez klienta do firmy A-BIS i nieodebrany w okresie 3 miesięcy od daty wysłania powiadomienia o zakończeniu naprawy zostanie zutylizowany.
  13. Cennik usług serwisowych:

 

USŁUGA
CENA ZA USŁUGĘ **
Pierwsza godzina (zegarowa) pracy Technika Serwisu.
Czas rozliczany za pierwszą, rozpoczętą godzinę.
200,00 zł
Kolejne godziny (zegarowe) pracy Technika Serwisu.
Czas rozliczany za każdą rozpoczętą godzinę.
150,00 zł
Stawka za 1 km dojazdu Technika Serwisu do urządzenia*
1,50 zł
Diagnoza techniczna urządzenia
150,00 zł

 

* Stawka za 1 km dojazdu jest liczona w przypadku napraw wykonywanych poza siedzibą firmy A-BIS. Jest ona liczona za dojazd od firmy A-BIS do siedziby klienta.

** Podane ceny są cenami netto. Należy do nich doliczyć podatek VAT 23%.

Powyższe ceny nie obejmują części zamiennych, które są wyceniane osobno.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 583 004 880
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl