Duża wydajność, wytrzymały pojemnik cuttra wykonany ze stali nierdzewnej. Urządzenie idealne do restauracji, placówek żywienia zbiorowego, punktów gastronomicznych.
Wydajność:
od 20 do 40 kg/h
System sterowania impulsowego:
tak – zapewnia precyzyjne krojenie
Szatkownica:
z metalu: szatkowanie, ucierania, krojenie (wiórki, kostki, słupki, frytki)
Liczba otworów wsadowych:
2
Wymiary mniejszego otworu wsadowego:
średnica 58 mm
Wymiary większego otworu wsadowego:
104 cm²
Cutter-wilk:
pojemnik o pojemności 3,7 l wykonany ze stali nierdzewnej: obróbka mięsa, warzyw, przygotowywanie farszy, musów, wyrabianie ciasta itp. w czasie poniżej 5 minut
W zestawie:
stalowy nóż gładki
Moc/zasilanie:
0,65 kW/230 V
Wymiary (w mm):
300 x 350 x 555 (h).
Do szatkownicy pasuje kompletna gama tarcz, polecany zestaw: kod 714073.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.